مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پانزدهم آذر سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فرمانده انتظامی استان  مأموران از  یک سوله در آوج  ۵۰۰ تن سیب زمینی احتکار شده  کشف و یک نفر را در این زمینه دستگیر کردند.

سردار علی ابراهیمی،  ارزش این محموله را برابر نظر کارشناسان ۲۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

توقیف تانکر حامل سوخت در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بوئین زهرا حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سردار علی ابراهیمی افزود: در بازرسی از این کامیون ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه یک متهم نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان، گفت: ارزش این محموله ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

اختلافات خانوادگی زمینه ساز مزاحمت در اینستاگرام شد

رئیس پلیس فتا استان قزوین گفت:  در پی مراجعه یکی از شهروندان و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر مزاحمت،  توهین و تهدید در شبکه‌های اجتماعی، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

 سرهنگ محمدعلی فرهودی افزود: طبق اظهارات شاکی، اشخاص ناشناسی با شماره تلفن‌های خارجی و آیدی‌های ناشناس در شبکه‌های اجتماعی،  پیام‌های تهدید‌آمیز حاوی مطالب غیراخلاقی ارسال می‌کنند.

سرهنگ فرهودی اظهار داشت: با توجه به اظهارات شاکی مبنی بر اینکه از مدت‌ها قبل با همسرش دارای اختلافات خانوادگی  و در حال متارکه است،  کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات گسترده و بررسی مستندات پرونده مدارکی را در رابطه با ارتکاب جرم از سوی همسر شاکی به دست آوردند و  متهم را دستگیرکردند.

رئیس پلیس فتا استان خاطر نشان کرد: فحاشی، توهین، افترا، تهدید، تمسخر، ارسال پیام و تصاویر نامناسب انتشار شماره تماس افراد و یا اطلاعات کاری و خصوصی آن‌ها در فضای مجازی یا در شبکه‌های اجتماعی  از مصادیق مزاحمت اینترنتی است و برابر ماده ۶۴۱ قانون مجازات اسلامی هرگاه کسی در فضای مجازی برای اشخاص ایجاد مزاحمت کند به حبس از یک تا شش ماه محکوم خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.